BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

Saturday, October 16, 2010

Bila saya dah berpantun.

First:

Ada cgek tong namany tong sampah, aku tauk taorg menyampah. Lagu tok liriknya ada MOVE MOVE, apa guna button remove? Kau ya nak alah alah, dh slh plh kdk cara orang salahhh. Kat merdeka mall ada corner koleksi hayati, jadi orang boh jaik hati!

Second :

Badan aku tok kepak,boh smpe aku ngerepak.Pemain badminton kita nama Lee Chong Wei,mun mok anok agak agak la wei.Abang ipar kakak ipar,iboh smpe mulut knk tampar.Orang gaji uncle aku nama Yaya,mulut aku kdk cibai tapi cibai gk mulut kau ya.Kat dapo ada garam ada cuka,mun siksuka pdh siksuka!Orang puteh pdh buku ya book,apa brg anok lam facebook.

Third :

Aku suka makan manok,ya la aku kuat nganok. Kinek org suka sebut tedah,mun jeles padah! Jalan dh terkangkang,boh nak anok belakang. Byk pokok rambutan nak dijolok,cermin drik lok. If muka dh kdk taik,mesti mulut jaik. Masak daun ubi boh lupak ngkah serai,mun sakit hati pergi parai! Minum aek teh pkey cawan,mkorg dh lmk... kawan. Kdey bata jual kasut,iboh jak la nak ngasut. Lagu dan sebenarnya lagu yuna,SIK ADA GUNAAA!

Fourth :

Saya tak suka makan kuih bahulu, kita tidak lagi seperti dahulu.

0 comments: