BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

Wednesday, August 4, 2010

Gua punya suka la

manusia manusia. hairannn eh. nak ketawa gembira pun salah. suruh orang 'behave' tapi diri sendiri tak 'behave'. apakah reti. paloi. dulu kawan sekarang dah jadi lawan. MEMANG BEST. cuba saya tikam kamu dari belakang kamu suka? fikirlah. before buat kat orang fikir lok kmu suka ka tak kena tikam dari belakang. jadi manusia jangan tamak. dah ada satu melebih lebih lagi. nanti langsung tak ada baru sedar AND ITS TOO LATE. dont judge people because you wasnt perfect either! gurau gurau juga tapi jaga batas. sukahatilah saya nak buat apa. hidup saya. bukan pakai duit kamu pun saya nak buat yang saya nak. kalau saya nak bergerek pun bukan dengan gerek kamu. kalau tak suka saya dengan dia cakap jak. tauk la saya stop giving hope to him and hoping for a relationship sebab saya tak nak gara gara benda tu saya gaduh dengan kawan. telling truth is better than being a hypocrite. its suck. even im jerk im not hypocrite. depan bukan main senyum tapi dalam hati sumpah seranahhhhhhh. errrrrrr.

0 comments: